رضا شکاری یکی از بازیکنانی است که طی دو فصل اخیر در مورد حضور احتمالی اش در پرسپولیس گمانه زنی‌های فراوانی شد که آخرین آن‌ها همین چند روز اخیر بوده است. .

پرسپولیس فولاد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این بازیکن با وجودی که پرسپولیس مشتری دست به نقد او در پنجره تابستانی گذشته با قراردادی دو ساله از گل گهر به سپاهان پیوست و حالا نیز به همراه رضا اسدی و سیاوش یزدانی در لیست خروج مورایس قرار گرفته تا جای برای ثبت قرارداد نفراتی چون انزونزی و کامارا باز شود.

همین موضوع باعث شد تا طی ۷۲ ساعت اخیر خبرهایی در مورد احتمال حضور او در پرسپولیس باز هم شنیده شود. آن هم در شرایطی که سرخ پوشان تنها یک جای خالی در لیست خود دارند و این جای خالی را به جذب مهاجم اختصاص داده اند.

از این رو سرخ‌ها تنها در صورتی می‌توانند شکاری را جذب کنند که یک بازیکن را مازاد کرده یا تنها سهمیه باقی مانده فعلی را به جذب شکاری اختصاص دهند. اما واقعیت امر این است که پرسپولیس در کناره‌ها و پست وینگر بازیکنان خوب و شاخصی دارد و اختصاص دادن تنها سهمیه جذب بازیکن به بازیکنی چون رضا شکاری به هیچ وجه منطقی به نظر نمی‌رسد. به تمام این‌ها اضافه کنید که محمد عمری هم مدتی دیگر به لیست سرخ پوشان اضافه خواهد شد.

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا رضا شکاری گزینه اول پرسپولیس نباید و مدیران پرسپولیس تمام تلاش خود را به کار گیرند تا تنها سهمیه باقی مانده را به جذب یک مهاجم اختصاص دهند.

در پایان نباید فراموش کرد که رضا شکاری بازیکن تیم سپاهان است و سپاهانی‌ها نیز با وجودی که مشکلی برای قراردادن او در لیست مازاد ندارند اما حاضر نیستند به همین راحتی‌ها هم رضایت نامه شکاری را برای پرسپولیس صادر کنند و قطعا رقم بالایی را طلب خواهند کرد که به هیچ وجه برای سرخ پوشان مقرون به صرفه نخواهد بود.

کد خبر 879156
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha